Taco lax!

För ett tag sen kom jag med i en Buzzador kampanj där jag skulle testa FISH TACO SPICE MIX!

Fick hem 10st kryddpåsar - har delat ut några på jobbet och till min mor.
I fredags var det dags för oss här hemma att testa detta. Nja.. jag vet inte om jag gjorde fel och bryte på laxen tillsammas med kryddorna lite för mycket. Jag tyckte ivf att fisksmaken tog över för mycket. Hade förväntat mig en större smakupplevelse än vad de blev.

Jag hade laxtärningar, taco sås, sallad (isberg,gurka,tomat,rödlök), creme fraiche och tortillabröd.
Det var gott.. men som sagt. Jag hade högre förväntningar. Magnus tyckte det va gott ivf!

Jag har nån påse kvar om nån vill testa??

I övrigt tyckte jag att detta var en jätte rolig kampanj att komma med i. Det är perfekt att få möjlighet att testa mat som man kanske inte skulle ha köpt själv annars. Mer sånt :)



Såhär såg min ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0