This day

Har haft en bra dag idag!

Men om vi backar till gårdagen - hämtade T på dagis efter jobbet. Sen vart det Mys med stort M. Åt mat, googlade bilder på traktorer som vi pratat om och kollade på LÄNGE, badade, lekt med tåg-lego-bilar, ritade mm mm   När klockan slog 20.00 startade EGENTIDEN!

Mangan har på partaj i stan. Soffan var min bara min - och ett stort glas kall Trocadero *mums*

Teddan ville upp vid halv 7-7 tiden i morse, men de va helt ok för jag tog mitt föruft till fånga igår och gick faktiskt och la mig i tid. Kl 22 började Broarna i Madison County och jag som så länge tänkt på att jag skulle vilja se den igen.. MEN, den skulle ju hålla på 2-3 timmar - så det blev sängen.

Jag förstår inte, M har varit hemma på förmiddagen med T torsdag och fredag. Ena dagen sov ungen till 08.47 - andra dagen 08.15 eller vad de var. VARFÖR tar han aldrig dessa sovmornarna när Jag är hemma med honom? Mellan 05-06 är det mesta sannorlikt att ha kliver upp då. Därav var jag glad när de va 06.30-07 i morse :)

Väckte Mangan vid 09 idag - han kom hem med nattbussen strax efter 03 i natt hehe
Åkte på stan med mina pojkar! Blev en bok om traktorer, en om grävmaskiner, en Bamse tröja, lite salva och öljetter till de nya gardinerna! Sen lunch på NK såklart *mums*
Åkte hem och sov middag i 2½ timme - en av de bästa förmånerna man har när man har barn, sova mitt på dagen hehe

Sen har vi varit ute och åkte snowracer och tagit en promenad, ätit tacos och myst. Nu har Mangan åkt på fotboll så jag o T är ensam igen. Det skall vi nog klara! :) Imorgon skall jag och T med morfar till IKEA  - SOM JAG LÄNGTAT!! Och på kvällen skall jag på bio - Svinalängorna. Må försöka lura med mig nån oxå bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0