dåså

Har återigen fått vetskapen om att inläggen inte går att kommentera, VARFÖR?

Kan de vara så att inläggen med bilder är de som inte går att kommentera? Det borde inte vara så för vissa inlägg med bilder funkar ju att kommentera..
hm.. skit skumt och irrtierande

Kanske är det ett STRAFF för att vi aldrig uppdaterar bloggen? ;)
Mangan verkar ha gett upp bloggandet helt.. jag har haft en lite pausvila sen september ;)
Tiden bara flyger förbi så bloggen blir liksom bortglömd

Hur som helst!
Jag har nyss kommit hem från tvillingarna Nils och Noras dop. Trevligt dop med trevligt sällskap! jag tycker det är bra att ha saker att göra på söndagar, särskilt saker som har med socialkontakt att göra!

Jisses, nu skall Hampus, Lovisa & Ted måla med vattenfärger. Känns som att det behövs ett vakande öga för att slippa färg på väggar och tak.
Sen skall jag ta striden med Teddan för att tvätta ur all hårspray som syskonen hällt i håret då de gjort frisyrer på honom! Det var säkerligen roligare att ha i sprayen och se honom i konstiga frisyrer än vad de blir att tvätta ur det.. :/    men men.. nu är det som de är.

Ha en fortsatt trevlig söndagkväll. På återseende...

Kommentarer
Postat av: Helena Johansson

Men nu kom inläggen tätt igen =)

2010-11-07 @ 19:55:49
Postat av: Mallan

Jag testar kommentera....Test test!

2010-11-07 @ 22:23:44
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: Linda Larsson

Grattis.. va på tiden att ni börja skriva lite igen =) Mer sånt!

2010-11-08 @ 12:12:14
URL: http://lindaallstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0