Överambitiös

Känner mig lite så nu..

På förmiddagen var jag och Teddan iväg på Mammastyrka. Roligt som vanligt!
Nu ikväll har jag o AnnaMaria varit iväg på Styrkepuls.
Känns liiiite överambitiöst!!

Det var skoj, de va det. Riktigt skoj! Men kanske att man skulle ha hoppas passet i morse hehe
Men de är ju kul de oxå, de är liksom så trevligt med alla mammor & barn. Kan inte missa de heller känns de som.. kommer ju att missa de när jag jobbar varannan torsdag. Nä, de får bli dubbla pass de torsdagar jag kan :)

Är helt SLUT i benen nu kan jag lova. Benböj med stång & vikter får mig att se rött just nu hehe
Riktigt skoj är ivf sammanfattning av att komma iväg o träna ibland. Är så tacksam över mina grannar (Anne o AnnaMaria) som drar iväg mig + följer med o testar lite träningar *TACK flickor!*
Nån mer som skall iväg.. dra med mig :)
Får se om benen orkar bära mig till Forzan imorgon nu då

Nä, nu skall jag sätta mig i soffan och äta hemmagjorda fetaost fyllda pannbiffar! Its the best!!
// Frun i huset

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fan vad duktigt du är Linda!

2010-01-14 @ 21:22:07
URL: http://hannakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0