The biggest looser..

Ja nu kör jag igång min egna variant av denna tävling, En deltagare-jag, egna regler-Ingen röstas ut, Vinnare blir vi alla. 11 veckor hård träning och jag ska vara noga med maten. Jag redovisar här på bloggen varje dag.
Så till familjen säger jag , HJÄLP mig och stoppa i mig i säng i tid , så ska gubben vara i bättre form till sommarn och resten av livet. 
Här kommer bilder på två som kommer att få mig att lyckas.
 

Så är jag grining och sur så är det inget personligt utan det är nog bara min kropp som säger ifrån sin standardsänkning.. Från ett liv i gräddhyllan till att hamna i den vanliga vardagen.

Ja då kör vi..

Från Magnus den store.


Kommentarer
Postat av: Lillebror

Från 1/3 kan du få sällskap i tävlingen... Tack för igår!!

2010-02-28 @ 09:22:50
Postat av: Maggan

Hälsa din kropp (och framförallt din hjärna) att det är inte en standardsänkning utan helt klart en standardökning !!! Kram o lycka till, Jag LITAR på dej !!

2010-02-28 @ 13:48:38
Postat av: Hanna

Spännande.. då blir lite mer bloggning från er sida iallafall:)..

2010-02-28 @ 14:24:54
URL: http://hannakjonsson.blogg.se/
Postat av: Maria Larsson

Då kan vi pusha varandra, jag ska ner å köpa kort på gymet imorgon!

2010-02-28 @ 20:12:33
URL: http://www.trastegirl.blogspot.com
Postat av: Mörtsell

Det här fixar du Magnus- kom igen!

2010-03-01 @ 20:52:23
Postat av: Anna

Då får du se till att inte frun bakar så mycke goosaker!

2010-03-03 @ 10:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0