Prov

Har har man slitit med fyra stycken nya inlägg.. ;)

Massor av läsare..

0.. zero.. null.. NOLL kommentarer. SNYFT!!

Så, nu får ni ett prov av mig så får vi se hur många som klarar det :)
Jag ger er facit på provet, ni skall bara se om ni klarar den praktiska delen.

Längt ner under inlägget står det Kommentarer. Tryck där!
Där kan du skriva ditt namn & en hälsning, även läsa andras hälsningar :)


Så, hur många klarar nu av detta prov.. skall bli spännande att se ;)

FÖRLÅT - inte nå ironiskt inlägg alls ;)
Men jag saknar kommentarer. De blir liksom mycket roligare att skriva då!
Och sen är jag ju så himla nyfiken så jag vill gärna veta vilka som läser - ofta är de ju folk man minst anar som läser. Så - vem är Du som läser. Man kan ju ivf skriva Hej :)

// Desperat ;)


Kommentarer
Postat av: Andrea

Haha, desperado. Idag har JAG och Knut läst ;)

Kram

2010-08-08 @ 10:30:04
URL: http://elffors.blogg.se/
Postat av: Annette

Idag läser JAG :)

2010-08-08 @ 12:12:58
Postat av: Mörten

Du får ju inga kommentarer som straff för att du tidigare varit urusel på att uppdatera ;-)

2010-08-08 @ 20:22:05
Postat av: Anonym

Men titta, ni kan ju :) Men fler vill jag ju ha ;)

Myceket vill ha mer whahaha



Kax Mört - haha de blev ju typ rim :)Inge fel på särskrivningen här inte ;P

2010-08-08 @ 21:36:53
Postat av: Mallan

Håller mä Ida ;)

2010-08-08 @ 21:40:06
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: Jessica

Ju mer man uppdaterar om sitt liv och leverne, desto mer har folk att "tycka"... =)

2010-08-09 @ 15:08:04
Postat av: Hansson

Jag brukar läsa :-)

2010-08-09 @ 23:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0