Soffan som ej kom..

ÅÅÅÅÅÅHHH
Vet inte om jag skall skratta eller gråta!
Ringde just och efterlyste soffan. Vi skulle få den inom 4 veckor, idag har det gått 4v..
och 1 dag till o med!

"Nää, de är såhär va. Att de tyg som du valde - de tyget valde de flesta som köpt denna soffa. Så fabriken fick slut på tyg. Beräknad leverans är vecka 16"

MEN VADÅ!! Det är väl såklart att de flesta valde de tyg som soffan hade i butiken.
Då får man ju en helhetsbild av hur den kommer att se ut.
Hur tänker företagen när de tillverkar en katalog med 32 andra tygprover..
som man får se 20*20cm av!
De är ju skit svårt - då tar man ju SJÄLVKLART de säkra före det osäkra och väljer de
tyg man ser. Om man nu vill ha typ samma färg!

Blir VANSINNIG! Frågade om jag kunde byta färg och få den tidigare. Han bara skrattade!
Sa att jag hade ett tomt nyrenoverat vardagsrum och att vi är 5st som trängs i en 2-sits soffa. (Jag ljöd ju inte, för när alla vi är hemma så är vi ju 5st)
Oj då fick jag ivf till svar då.

Nu återstår bara prutningen när soffan väl leveraras. Säg inte 4v då när det tar 6v!!! - de kostar


Kommentarer
Postat av: Anna

Säger bara piss! superduper rabatt, ja tack!

2010-04-09 @ 15:52:22
Postat av: Linda Larsson

Bra... pruta på!! de ska dom ha!!

2010-04-10 @ 09:18:35
URL: http://lindaallstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0