Gunga?

Har haft en helt UNDERBAR helg i Uppsala med tjejerna!

Skåla i vin mitt på dagen, shopping, mer vin & snack på hotellrummet för att sedan gå ut och ta en sen middag - som blev väldigt sen, men tar det sen när jag har tid.
Hotellfrukost, ännu mer shopping och sen show med Mia Skäringer - KLOCKREN!
Gud så bra!!!
För att sedan tränga oss ut och springa till hotellet och stressa till bussen!

Jag har skrattat så käkarna ömmat och tårarna runnit. Men som sagt, finns inte tid för att skriva mer om det nu. Får bli ikväll eller nått sånt :)

Undrar mest om någon har, eller vet nån sim har, en babygunga till gungställningen till övers / salu!
I så fall är jag/vi intresserad!!

Sen måste ni ju gå in på Wåhlstedts och rösta på Teddan! :)

Ha en bra dag, det hade jag tänkt!

Kommentarer
Postat av: Maria Larsson

Barnens hus har en bra bebis-gunga (grön är våran) som har högre rygg än den du har på bilden, å den kostade inte många kronor heller.... :-)Bygeln fram är gul, och det är bälte i den oxå... :-)

2010-04-26 @ 22:08:49
URL: http://www.trastegirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0