Svårt att klaga..

Ja, det är ju svårt att klaga på att man inte får tillräckligt med sömn som småbarnsförälder.
För här hemma stämmer det då inte!

Igår somnade Teddan vid halv 9 tiden då jag bar upp honom till sin säng.
Han vaknade under natten och vi ammade lite, när jag då kom tillbaka till sängen var klockan 02:18
Han vaknade en gång till under natten, oftast för att han ALLTID ligger på mage och sover. Jag lägger ju självklart honom på mage, men han rullar direkt till sidan och hux flux till mage.
När han vaknar till och inser att han ligger på mage så "ropar" han :)
Så vi satte oss och ammade en gång till. När jag kom tillbaka till sängen denna gång var klockan 07:28

Sen kom Mangan hem från sitt nattskift, men Teddan verkade inte höra honom.
Nu - klockan 10:00, klev jag upp och gick in o väckte honom!
Kanske elakt att väcka honom när han sover så där sött.
Men herre gud, vi skall väll hinna göra nått.. göra o göra, men ivf ta en promenad såhär på förmiddagen.
Tycker att när man då sover till 10 som snart 6månaders bebis, då kan de räcka.

Ja, så nu sitter vi här och skall göra oss klar för den där promenaden jag utlovade :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det där låter ju skönt. Byta kanske?

2009-10-23 @ 13:48:43
URL: http://hannadennya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0