Sagt & bestämt

Se hela bilden

Japps, nu är det bestämt!
La fram förslaget till Magnus nu på morgonen. Under november månad blir det inget godis, inge läsk, inge glass, kakor,pizza, hamburgare mm mm.
Synd bara att både svägerska och storebror fyller år i november.. hm..
skall se om vi kan få till något undantag de gångerna :)
Men annars är det STOPP!

Jag inte gå runt att leva såhär.. Har minst sagt hamnat i "mamma fällan". Äter fortfarande för två, trots att Ted blir 6 månader till veckan, eller om 1½v ivf! Iofs blir jag ju döds hungrig av att amma, men ändå. När jag väl äter så kanske det inte direkt är ett äpple jag tar..

Så på lördag skall jag äta godis tills jag mår illa. Inget får lämnas tills på söndagen :)
Jag kommer nog att ångra detta beslut redan på söndag förmiddag och jag kommer nog att svimma några gånger under resans gång.. mitt sockerberoende är inte att leka med!
Så, är jag lättretlig under november så är det ingen idé att ta åt sig. Bara socker tarmen som talar :)

Men min käre sambo har lovat att hjälpa mig.. och därmed även sig själv.
Skulle han banga så får ju jag rosor om han skulle äta, vilket fall som helst *win, win* ;)

Nä, nu skall det göras middag

Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

Duktiga ni! Vi har försökt vi med men ja har för dålig karaktär. Ja äter för fem personer fast jag inte varit gravid. Ska dock göra ett ryck snart igen. Nyttig mat och inge skitmat... som är så gott =( Lycka till iallafall. Äre nån som grejar de så är de du Kakis! Puss

2009-10-30 @ 12:11:07
URL: http://lindaallstar.blogg.se/
Postat av: Hanna

Lycka till! Det är mycket jobbigare om man bestämmer att man inte ska äta något obra på såå lång tid.. jag tar 1 dag itaget:)

2009-10-31 @ 09:35:26
URL: http://hannakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0