Veckan som gick..

Den gångna veckan har varit den mest sociala veckan på länge!

Det började, som jag redan skrivit om, med schlager med Hanna o Ida på lördagen
Bak-dag hela söndag
Måndagen stod 25 års kalas hos Linda på schemat - med Madde o Maria
Tisdag var jag o Snuffs till svåger med familj för en kväll med sällskapsspel *grattis Sara* :)
onsdagen blev de Bollnäs shopping med Ida och sen kvällsmiddag med Ida och Pia :)
Torsdagen var dock lugn.. även så fredagen - jobbade kväll o va inte hemma förän strax före halv 9.

Igår lördag var det familjeshopping på stan - det jag kom hem med var en ask med järntabletter och en Idominsalva. Vet inte om det räknas till shopping?
Jr fick mest - Snuffs fick nått och sen var de mest födelsedagspresenter som stod på inköpslistan.
Efter shopping blev de handboll (- även där + poäng på socialkontot tillsammans med Hanna,Pia och Malin), ett besök hos far i Freluga, middag på MAX och därefter födelsedagskalas hos svågern.

Åt tårta så jag trodde jag skulle sprängas - men sprängs man inte av de ena så kan man ju sprängas av det andra

Idag är det söndag och de brukar betyda städ dag, men idag känns de hellre som att jag bryter ihop än att städar. Fy tusan - va tjänar de till? Vi har fått tömt hela skrubben - FULL med skit, för att de skall komma fram till ett fönster och kunna isolera taket.
Det är saker ÖVERALLT, varenda liten cenitimeter i hela huset är full med prylar och det är jobbigt.. skit jobbigt är de!
 Fy... Nä, jag tycker inte detta är ett dugg roligt just nu. Och inte blir de lättare när jag inte kan/får göra nånting.

Nä, jag skall ta o fortsätta damma de milimeter av yta som jag fortfarande kommer åt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0