Så går en vecka..

ifrån vårt liv, och kommer aldrig åter.
Ja, denna vecka har och särskilt helg har bara flugit sin kos.

Fredags kvällen spenderades fram till 20 på jobbet. Hela lördagen gällde planering inför 2009 med underbara kollegor!
Det var riktigt skoj. Jag skrattade så tårarna rann - blev fel där en gång oxå.
Jag råkade säga att jag skrattat så jag haft ont i höfterna - men de var ju kinderna jag menade.
Vissna snappade upp det rätt snabbt och gjorde de till en ny "skratt dans"  - inte snygg men rolig :)

Idag har jag jobbat på caféterian på badhuset hela dagen. Pojkar -92 till -96 har haft innebandy turnering. SHIT va ungar och VEM ger dom alla pengar? En kille köpte läsk för säkert 150kr. De fanns ingen hejd på honom - crazy
Men de blir väll så, skojigt med cup - bara ledare med, inga föräldrar. Man har bara fått med en slant i fickan som man kan handla nått för. Ja herre gud
VÄLDIGT ont i höfterna - inte fogarna, men höfterna - har jag nu, men men. Bara att bita ihop

Det är HELT GALET mycke snö ute. Det är ju LÄTT 50cm.
Körde fast med bilen imorse när jag skulle ut från garaget. Grannen från andra sidan Åbroa fick komma och dra loss mig, men de gick bra :)  Tackar ödmjukast :) Det är mycket mer snö i Kilafors än i Bollnäs - skumt!
Eftersom både jag och Snuffs jobbat hela dagen så har grannen skottat lite - EVIGT TACKSAM!.
Jag har bara skottat av bron. Har fått stränga order av Snuffs att jag ej får skotta mer.
Stoooor tomt, 50cm blötsnö - stackars Snuffs som får ta den imorgon :)

Nä, men om jag skulle ta o hämta tvätten i källaren och sen gå o färga håret så kanske nånting blir gjort här hemma idag.
skulle behöva diska, damma, dammsuga... men ORKA! Puss o god natt

Kommentarer
Postat av: Hansson

Äntligen :) Jag vill ju att du skriver mer blogg. Det är nog dumt att skotta när man är gravid...

2009-01-25 @ 19:36:24
Postat av: Jessica

Hallå, nu har jag hittat dig här med :)

Fan va kul d va igår! Hoppas allt är bra, nej skotta inte den här blöta snön..

Ses imorgon!

2009-01-25 @ 20:58:09
URL: http://bodellskan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag kanske måste komma å hälsa på igen så det blir någon ordning:P.. haha..

2009-01-25 @ 21:55:36
URL: http://hannakjonsson.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0