Portad

Jag är portad från jobbet idag. Helena är stenhård och vägrar släppa in mig..
"- magsjuka smittar i 48tim. Du måste vara hemma en dag till!"

Så nu sitter jag här. Hemma.. -19* ute. Snuffs har precis åkt till Knöttas för att dricka kaffe med gubbarna och sen lyfta lite skrot. Idag skall vi hämta Jr oxå!
Jag mår ju faktiskt bra idag så det känns dumt att va hemma, men jag förstår ju samtidigt..
jaja, jag får se till att roa mig på bästa sätt o tänka att det blev en låååång helg istället :)

Jag ser fram emot nästa helg. "Planerings dag" med några från jobbet.. tror det kan bli kul! Trivs med de runt omkring mig och vet inte riktigt hur jag kommer att överleva när jag skall gå hem i april :( Äh, jag gör så att jag inte tänker på det så mycket. Jag får koncentrera mig på att göra ett snyggt överlämnande sen när jag väl går hem.

Min älskade vän Ingrid kom hem från Thailandet igår efter ha varit där i en EVIGHET! Säkert 2mån eller nå annat galet!
Hoppas att du hade det underbart vännen!!!

Nä, men om jag skulle ta o trycka i sig lite frukost och kanske kladda lite smink i ansiktet..
Ha en bra dag allihopa!

 ~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
Hanna - jag tror du kan vara lugn. Du var ju här på måndagen och jag blev inte sjuk förän torsdag. Det är lugnt :)

Helena - välkommen tillbaka! :)
I know - I´m sick!
MEN som de sägs i "Livet är en schlager" - annars vore ju Jag inte Jag ;)


Kommentarer
Postat av: Mörten

Du skulle ringt mig ist- jag hade släppt in dig omgående ;)

Skönt att höra att du mår bättre och att det inte blev så långgående- inte så roligt att vara gravid och ha massa tok som händer med kroppen OCH få magsjuka!Puss och kram

2009-01-16 @ 19:49:43
Postat av: Hansson

Tja!

Tack så mycket :)

Näe om du inte vore sjuk så vore det ju inte du :D

Hoppas att du är bättre och att magen mår bra.

2009-01-16 @ 22:44:01
Postat av: myran

Tack Linda!



Ja det är med skräckblandad förtjusning detta :)

Nä det ska bli skitkul.

Planeringsdagarna med...

2009-01-17 @ 09:34:53
URL: http://mcmyran.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan, titta gärna in i min blogg! finns egen musik & dansvideos & dikter. Kommentera gärna! :)

Ett litet snipp ifrån nya låten på det senaste inlägget!

2009-01-17 @ 13:53:36
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Oj var det så längesen jag var hos er.. sjukt vad tiden flyger iväg!

2009-01-17 @ 20:53:49
URL: http://hannakjonsson.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0