Lördag

Har inte kommit åt bloggen på hela dagen.. psykande
Idag har det varit en lugn och skön / emellanåt trist dag. Snuffs klev upp tidigt för att åka på handboll - de vann, grattis!
Sen har han jobbat - jobbar än :( Jag och Alvin blev kvar här hemma.

Vid lunchtid kunde vi inte motstå att gå ut längre. +1* och strålande sol.
Det blev en promenad runt Löten.
Vad är de.. 3 1/2km eller nått.. men den korta biten blir i dagens läge en upplevelse.
1/3 av sträckan gick smärtfritt i raskt promenad tempo
Efter 2/3 sänktes tempot och det började bli varmt och lite småömt
Sista biten var jag blöt i svett (herre gud -täck kläder, mössa, vantar, strålande sol,
större än nånsin, en draghund..) och det började göra ont lite här och var.
"Tyson" var halv nöjd - bökade omkring som aldrig förr.
Det är INTE så skönt när h*n trycker sig neråt när man försöker gå på promenad.
De känns liksom.. obehagligt men samtidigt är de ju rätt mysigt oxå :)


Fick ett telefonsamtal av en gammal vän nu på kvälls sidan - det var trevligt :)
80 minuters telefonsamtal är sällsynta nu för tiden :)
Körslaget är i fullgång - nu har Eriks kör och Wells kör gått vidare... och Magnus.. hm..
Nu står det alltså mellan Nanne och Hanna - spännande!
Min personliga åsikt är ju att Bollnäs var bättre än Hägersten...
*väntar med spänning på resultatet*.....
..... ... ..... Team Hanna! Japps - jag tänkte väll de ;)

Hade för övrigt ca 3 ryggskott i natt... eller nått. FRUKTANSVÄRT ont i ryggen ivf. Jag får det när jag sitter snett, nu låg jag raklång och det gjorde ändå PISS ont! Jag vet inte - massage är ju inte direkt bra men jag tror
jag skall prova med vetekudden i natt. Sätter jag knogarna i ryggen så iiiilar det av smärta :(
Jag är ju jätte svag i ryggen från början och alla dessa kilon och framvikt kan ju inte göra saken bättre.. :/  men men Det är ju bara att hålla ut!
Nä, nu skall jag göra nått annat. kram och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0