Väckning*2

Igår kväll somnade jag på soffan medans jag tittade på Mästarnas mästare. Vaknade till "slut musiken" kl 21.
Insåg att de bara skulle bli b*js på tvn så jag gick upp o la mig. 21.15 då var det sängdags! Det är konstigt att gå o lägga sig så tidigt, men ack så skönt!

Vaknade med ett ryck av att Snuffs ej fanns vid min sida. Gick ner o hittade honom där... Somnade om efter att grabbarna åkt till skolan. Vaknade av ett ännu kraftigare ryck när en gammal stockholmare står nere i vår hall och skriker Hallåååå!
Det var bygg gubbarna som var på plats. Idag har renovering av badrummet nere påbörjats!

Helt ärligt vet jag inte om jag skall skratta eller gråta när jag ser mig omkring på nedervåningen. De är spån,damm, masonitskivor, ännu mer spån, betongdamm, kläder, saker, prylar mm mm mm mm ÖVERALLT!! De mesta bor - till mig förtvivlan - på köksbordet. Får lätt panik av att alla skall ligga där. Vill ha köket någorlunda "rent" men de är kört.
Till och med Snuffs skickade sms idag och skrev att det var stökigt hemma - har det gått långt. De va lite med fasa jag öppnade dörren hem. men men.. Det känns ändå KANON bra att nånting äntligen händer!! Jag ber till gudarna att detta skall vara startskotten på nått mer och att det inte stannar av efter detta. Mycket vill ha mer ;)

Tyson har bott på vänster sida heeeeeeela dagen. STENHÅRD på vänstersida och på höger kan jag trycka in fingrarna i magen, sjuk känsla hehe Revbenen har fått sig fin fina smällar idag - suck
Nä, jag skall göra mig klar för att hoppa i säng. Kanske flyttar Tyson lite på sig om jag lägger mig ner istället för att springa runt runt och gå på möten som hela denna dagen gått åt till. Imorgon bitti är det dags för besök på MVC..

snart är det måndag.. tjooohooooo!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad händer på måndag???

2009-02-05 @ 19:55:13
URL: http://hannakjonsson.bilddagboken.se
Postat av: Sverin



Hörru Du. Hur vore det om ni fick ut en eller annan bild på den växande kulan?! =) Jag är nyfiken. Jag vill se! Långt till påsken då jag kan se IRL.

2009-02-05 @ 22:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0