Däckad

Idag blev det en dags utflykt till Bollnäs.
Present till kusin Joel och titt efter en skötväska stod på schemat och sen blev de lite annat smått o gott.
Efter att ha gjort stan så besökte vi sporthallen för att kolla på lite handboll. Träffade mina kära vänner Ida o Pia + lille T där - alltid lika skoj :)

Lite hostig och snorig hela dagen - de släppte till ännu mer när vi kom hem.
Har legat nedbäddad i sängen. Hostat så att magen och lungorna hållt på o gett upp, snörvlar och är allmänt däckad.
Det blev till att ställa in middag hos svärföräldrarna för min del. Snuffs o Jr åkte upp för att umgås och hämta hem L som kommit upp för lite sportlov.

Nu är det schlager tittande som hägrar - sådär måste jag väll säga. Ingen slår Carolina Af Ugglas förra veckan! :) Hon faller inte alla i smaken, men man måste förståt o ta henne på rätt sätt så är hon underbar! :)

Nä, nu skall jag snörvla vidare :( puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu du Magnus, har jag uppdaterat så du har lite nytt att läsa! :-)

2009-02-16 @ 18:56:01
URL: http://www.trastegirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0