Bak söndag

Igår blev det schlagerkväll med Ida och Hanna. Det blev individuell poängsättning och motivering till poängen - skit skoj :)
"det är inte Mickes fel - det är G;sons."
MYCKET roligt och välbehöbligt - TACK för en tok mysig kväll flickor!!!

Snuffs är på jobbet och jag har bak söndag! Ugnen har gått varm sedan han åkte.
Hittills har det hunnit blivit;
* chokladbollar
* blåbärsmuffins
* chocolate chip cookies
* syltkakor med drottningssylt
* blåbärspaj
* kladdkaka
* kärleksmums

Nu har jag gjort misstaget med att sätta mig ner - så nu får vi se om jag lyckas ta mig upp och baka nått mer. Tveksamt!

Reine Brynolfsson har hållt mig sällskap under hela tiden. Köpte "Män som hatar kvinnor" på ljudbok med Aftonbladet idag. Halv bra - ivf så halv lyssnar jag bara. Jag skulle inte klara av att läsa denna som bok, jag skulle ha tröttnat för länge sen. Men den duger som ljudbok!
Nä, nu skall jag ta ut en plåt ur ugnen och slänga i en ny.

Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

Tack igen för fika erbjudandet... det uppskattas min vän :) Män som hatar kvinnor är en underbar bok. Hela serien är underbar. Håller på med sista nu. Vad gör man sen? Puss på dig.. kom gärna och fika imorgon om du har tid och ork.

2009-02-22 @ 22:32:14
URL: http://www.nogg.se/lindalarsson333
Postat av: Malin

låter som om man ska komma på en fika snart ;)

2009-02-23 @ 01:27:47
URL: http://www.nogg.se/mauline
Postat av: Mörtsell

Varför skriver du inget om din underbara massage? Jag är besviken. Puss

2009-02-23 @ 07:57:49
Postat av: Hanna

Så det är dig man ska åka till då:P

2009-02-24 @ 19:28:15
URL: http://bollnasbloggen.se/medlem/Hanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0