Födelsedagsbarn

Idag fyller han år. Mannen, myten, legenden - tillika mitt hjärtans fröjd och glädje & sambo.
Grattis hjärtat!
Han har blivit en "facebook kille" och hinner därför inte med att blogga
 - om ni undrar vart hans blogg inlägg tagit vägen ;)

Har haft två bra dagar nu när Snuffs vart ledig.
Nya tapeter har vi dock inte fått så de har stått rätt stilla i renoveringen här hemma. Fast när tapeterna är klar är de ju faktiskt bara golvet som skall bytas. Sen är vi klar för denna gång :)
Vi plockar lite titt som tätt bland alla saker mest hela dagarna tycker ja, men ja vet inte ja..
om de tycks försvinna nått.
Herre gud va man samlar på sig :(

Igår va vi rätt sociala - kaffe på Knöttas med gubbarna, Maggan o Dan va hit på fika, till Peter-Sara-Ida för att M skulle försöka få nån fason på hans onda rygg, sen till Madde o Maria en sväng medans M va på träning. O sist kom svärmor hit o kollade in våra nya väggar :)

Idag blir de besök hos barnmorskan, sen vet jag inte alls vad dagen har att bjuda på.
M åker till jobbet och spenderar resten av sin födelsedag där ivf. Tyson ligger tryggt i sin "vagga".

Hörs..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy tusan va den där facebook tar över:S..

2009-04-22 @ 20:36:38
Postat av: myran

herregud!

klart jag fattade att du var bjuden...

ELITEN! men jag tror faktiskt att du har annat för dig då! och jag skall fixa vinflaskan till dej, hade jag nr 5??



Kramen

2009-04-23 @ 23:25:47
URL: http://mcmyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0