Storm

Det blåser som aldrig förr ute. Måste ju beräknas som storm, annars är nått tokigt.

Ursh, sovit som en kratta hela natten av denna blåst. Känner mig som en överkörd grävling - med täppt näsa.
Jag tror jag blivit mer känslig i min allergi. Det kan ju bli så - tider som dessa. Nyser som tusan runt djuren. Men de är bara att härda ut!

På tal om djur. Igår när jag kom hem och skulle gå för att säga hej till kaninen, så var han inte hemma. Luckan stod på vidgavel och ingen kanin fanns i buren *PANIK*
Men laglydig som han är var han bara på gräsmattan och sprang in under tak där buren och jag stod o väntade ganska snabbt!
Ganska bra gjort av en kanin som haft öppen bur i 24tim att inte kommer längre än till gräsmattan strax utanför ;)
Men nu är han inne bakom lås och bom igen - som tur är!

Mätarställningen på bilen slog om igår - nu står det på 10004. Skrämmande vad jag kört på bara 1 år - för att vara jag alltså.
Men lite gladare blev jag  när bensinen kostade 10.96 i Kilafors :) Man skulle ju kunna tanka varje dag för att man blir så glad över att priset sjunker - man är ju skadad.

Nä, måste lägga på en rem. Jobbet kallar. Snuffs han sover vidare - vill oxå :( men men. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0