Morgon problem

God morgon Sverige!
Idag har det inte hänt så mycket än förutom att jag har upptäckt ett litet problem.. Iköket hade jag rix morron zoo på i radion när jag åt frukost och det var ganska högt, efter frukosten blev det soffliggande framför Tvn med Samma program på den.. Det gick ju kanon och lyssna ända tills det att dom ska spela låtar.. På radion spelas låtarna men på tvn pratas det ju.. och med tanke på hur hög radion var så blev det lite svårt.. måste komma i håg att sänka radion i morgon.. För övrigt var Agnes fortfarande nästan lika vacker som Honey.. Nu är det snart för Alvin o mig att gå ett varv runt Kilafors..

Ha det gott Sverige

Kommentarer
Postat av: Frun

Tack Snuffs :) puss

2008-10-20 @ 14:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0