Man blir ju rik som Krösus!

Vilket klipp man gjorde igår, Tänkte tanka i går morse men hoppade över det. Bensinen kostade då 12,04 kr och när man kom hem igår efter en dag på jobbet och möte med DTK så kostade bensinen bara 11,84. Vilken jävla vinst.. Så skönt var det.. man tjänade 20 öre per liter, jag tankade 41 liter det blir  8kr.. inte ens aftonbladet tjänade man in:(
Något annat jäkligt skönt igår var det att jag mellan arbetet o mötet gick ner i gymmet och kunde träna för axeln. inte tungt men ändå. Kunde köra bänk, latsdrag och sittand rodd utan att det kändes och jag känner inget i dag heller.. Morgon promenaden är gjord och nu ska jag väcka Jr.

The grey of the day igår: 11,84 bensinen är på rätt väg

Ha en bra dag Sverige

Kommentarer
Postat av: myran

Jet i söderhamn, 12:14 på väg till jobbet!!



11:64 på vägen hem DÅ tankade jag :)

2008-10-14 @ 22:19:24
URL: http://mcmyran.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0