Fredag förmiddag

Då satt man här vid datorn igen då, det var ett tag sen känns det som. Har liksom inte haft tid. Har lagt krutet på kvällarna lite mer åt mig själv och min vikt. Har i tio dagar nu verkligen sett till att det har börjat hända något. Det började att Anders och jag bestämde oss för drygt två veckor sen att när vi jobbar nästa måndag börjar vi,så när måndagen förra veckan kom så drog vi igång. Vågen vi har på jobbet visade 116,8kg- Det var bara att ta tjuren vid hornen, Protein pulver blev det tre gånger om dagen och i fyra dagar. Sen har jag ätit normal mat men mindre portioner och mycket mera grönsaker. Det har oxå blivit en hel del promenader men dom ska ökas på ännu mer nu. Igår så ställde jag mig på samma våg innan jag åkte hem och den visade 110,6 kg. drygt 6 kilo på 10 dagar. nu ska det hållas i.
Idag är jr ledig från förskolan, vi ska nämligen ner till Uppsala och hämta stora syster, Det blir en bra dag tror jag solen skiner och himlen är alldeles blå.

the grey of dom senaste veckorna: Magarna

Ha en bra dag Sverige

Kommentarer
Postat av: Maggan

Kämpa på !! Det gäller att hoppa över fikabrödet (kanske svårt med en bagare till sambo)Och vill du gå ännu mer finns det fyra hundar här som oxå behöver motioneras.... Kram !

2008-10-11 @ 10:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0