Både lite lite bra o lite helvete idag

Idag blev det mycket gjort. Var till tandläkaren på undersökning och det är ju det som finns längst ner på min lista över saker jag vill göra.. Till råga på allt elände så ska jag dit på fredag oxå. hade ett liltet hål så det blev en 15 minuters tid på fredag som skulle kosta 510kr.. HALLÅ!!! tusen spänn o jag kommer inte att varit där inne 45 minuter tillsammans ens..
Nog om detta helvete.
Jag har varit och köpt Torrfoder åt Alvin och jag har köpt på protein pulver åt mig själv.. ska nog köra onsdag - söndag.. är på g nu.. Jag har varit till urmakarn o lämnat in min Salming klocka.. det var värt att laga den tyckte han. Får den nog på fredag.. Har hunnit gått med Alvin runt Kilafors .. Elfsborg leder med 4-1..   The grej of the day: Elfsborg Sov gott sverige!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0