Upp o hoppa

Var till Volvo på Frida idag, Gillar många av hennes låtar dom är riktigt sköna och det måste jag säga att den tjejen är oxå.. på sin rullandeskånska fick hon bra fart på alla kidsen där inne..Var dit med en patient hon var glad och jag kompade ut när vi kom därifrån.. så skönt ..har blivit nästan 70timmar den här veckan.
När man  kom hem så har Honey verkligen varit enorm.. Hon har städat , tvättat fönster och kläder , bytt gardiner och gjort om på våra toaletter.. så bra blev det..
Vi drog iväg till stigsplace och inhandlade saker till middagen. Tacos som jag faktiskt hjälpte till med. Honey tog köttfärsen och jag fick leka med kniven.. Hmm.. Konstigt det där , nu förknippar man den mataffären med en snubbe som heter Stig när jag var liten och man samlade på klistermärken så var det lite coolt när det kom nya Icanders gubbar..
 Undrar om jag får med mig Honey ut och titta efter björnar, dom har sett två stycken igår och i morse bara 2-3km härifrån huset..

Ha en bra kväll Sverige..

Kommentarer
Postat av: Maggan

Var rädd om din käresta ! Sånna växer inte på trän !!!! Kram

2008-05-19 @ 20:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0