Filmtips!

Första dagen på arbetsveckan är avklarad!
Blev en dag på 2nd line men det gick bra ändå. Ingen magkatarr känsla idag ivf ;)   
Har lämnat intresseanmälan för att sitta på vår "chat kundservice" när den kommer igång i juni.. fick göra nån form av skrivtest idag. Skulle på 3min skulle så långt jag bara hann på August Strindbergs text "Hemsöborna"
Skulle alltså skriva snabbt och stava rätt. JÄTTE lätt när man såg klockan rinna på och texten var på gammelsvenska.
Ja herre gud, fick ivf ihop till 5 stavfel och hade ett snitt på 200 tecken/min - vilket resulterade i betyget: Mycket bra, med en procent poäng på 96%.  Jag får väll vara nöjd med det blev jag tillsagd.

Snart är det dags.. om bara någon minut skall jag köra iväg min käre bil. Nu skall kamremmen bytas. Spännande ;)

I helgen kanske det blir en natt på hotell i Huddik.. kan bli mysigt
Och nästa helg blir de att glida fram på gatorna i Stockholm. Kan nog bli bra det där - om jag hittar nån som kan roa mig medans mannen skall springa med flera hundra andra dårar längst gatorna i storstaden.

Kl 21 på kanal 9 är det en bra film.. LADDAR 49.. veckans film tips! Jag har bokat tvn och OJ vad jag ska gråta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0