Bröllopsyra

Ännu mer bröllop på G.


Fick förfrågan ikväll om att hjälpa till på barndoms-kompisens-storasysters bröllop och SJÄLVKLART tackar man Ja till denna trevliga händelse. Den 26 juli är det dags.. Jobb för kärlekens skull ;) *poetiskt värre*
Bara EN vecka kvar till grannfolkets bröllop och därmed 3 veckor kvar till nästa bröllop.
Detta kommer att bli en UNDERBAR sommar - de är jag säker på.

Imorgon skall jag få utbildning på mina nya arbetsuppgifter gällande mail/chat - spännande!
Ser SÅÅÅ mycket fram emot att få lite förändringar i arbetet. På måndag kör vi igång.
På tal om jobbet - de är ju för härliga människor som sitter i den byggnaden alltså. I fredags så "råkade" jag internet shoppa 3 par skor (www.skopunkten.se  - ta 3 betala för 2, gratis frakt!)
Och sen på lördagen när jag och Ida gjorde stan så hittade jag ju även där 2par skor som jag köpte. Igår var det dags att hämta ut de skor jag beställt på webben. Var inga som jag kunde / ville / hade råd att behålla - då slog snilleblixten till - Istället för att returnera skorna tog jag med dem till jobbet och tänkte att kanske nån där behövde nya skor. Jag kom in på jobbet 07:45... kl 07:57 var alla 3par sålda!
GUD SÅ SKÖNT och tänk va kul för de som fick nya skor - nog inte va de räknat med en torsdag på jobbet ;)

Imorgon är det oxå dags för tripp till STHLM. Varmt skulle det bli - skönt och trevligt!
Jag må hitta en brun kofta som jag kan ha på bröllopen i sommar. Jag MÅSTE - kan inte ha en smal axelbandad klänning, de går bara inte.. må ha nått över som täcker fläske!  


  1 månad kvar till semster - Småland - jag längtar
 
Puss                 God natt               Trevlig heg


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0