Vill hem!

Länge sen Jag skrev nått. Har lämnat det till mina käre sambo istället - men han sköter sig bra :)
Kul bara om folk tror att det är Jag som väger 110kg och springer på ett löpband i 90min hehe Nej nej.. inte jag inte :)

Sitter på jobbet, 4min kvar av lunchen. Fullt ös på arbetet, i februari beslöts det att vi satt för länge och väntade på samtal -dvs, det kopplades för lite samtal till oss. De ändrade det på i mars.. nu j*vlar har de släppt på.
Vi har 25min kö hela dagarna och 300 missade samtal varje dag. Med andra ord: STRESS STRESS STRESS och arga kunder! Fy tuuuusan, inge roligt alls här just nu! Nä, jag blir bara bitter och less. Men men.. hoppas de blir nån förändring. Längtar till påsk.. fyra dagar ledigt.. GUD VA SKÖNT!

För övrigt så har ju bilen ramlat ihop igen.. eller typ ivf. Nått sitter löst under bilen. Vet inte om det har med avgasröret som byttes ut att göra, men de låter inte bra.. de rasslar, o gasar jag blir det värre. SÅÅÅ tröttsamt!
Får se när var och hur jag kan lämna in den mån tro..

Jadu,  nu är lunchen slut för länge sedan. Jag försöker skriva en bokstav i taget mellan samtalen, men det är svårt.
Längtar hem till min älskade sambo. Varannan tisdag.. då är det våran egna kväll.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0