Sjuka människor

Blev så att det vart ganska sen natt igår, Fastnade framför tv. Det går en serie program på Discovery som handlar om ondamänniskor.. Igår var det om en man som raggade upp andra män på barer och sen tog hem dom. Lite ovanligt i Hallen men kanske inte i stora världen. För vi har ju ingen bar i Hallen. Sen drogade han ner dom, Borrade ett hål i deras huvud och hällde ner syra på deras hjärnor, för att dom skulle bli som zombies så han kunde ha dom som sexslavar.Sen när dom dog så styckade han dom och åt upp olika delar av dom. För att behålla minnet av deras fina tid tillsammans.. Han åkte dit när offer nummer 18 lyckades fly innan han blev för nerdrogad och kunde larma polisen.  Snacka om sjuk människa.. Jag undrar hur en sån människa kan undgå så länge att inte åka fast eller bli intagen på sjukhus. För detta höll alltså på under många år.. Att folk i omgivningen inte märker av något. Grannar ser något , Jag menar i våran lilla by har vi faan koll på vad grannar gör och om det händer något ovanligt.

Annars så kan jag inte klaga idag.. sovit gott  och tittat på Honey i morgon ljuset .. kan dagen börja bättre.

Ha en bra dag vad än ni ska göra idag, Jag är ledig , Slit lungt Sverige


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0