God Afton

Påsken är över för denna gång. Var en helt ok påsk. Dagarna spenderade jag ensam (käre sambon jobbade ju) i lugn och ro... tog promenader, städade, trixade, fixade, löste korsord och diverse annat.
Kvällarna spenderades med släkt och vänner och det var HEMSKT trevligt! Massa god mat, massa galna historier, massa skit snack, mycket galna deltagare i de tre omgångarna av spelet Geni ;) mm mm mm UNDERBART!
Jag har skrattat så jag gråtit, Jag har skrattat så jag har haft ont i magen och jag har njutit av ledighet!

Känns toppenskönt med en-dag-kortare-arbetsvecka! På fredag blir det utgång med flickorna, jobbar till 19 men åker sen till Bns för att njuta av lite nostalgi musik på Club Arena :) Blir en lugn och trevlig kväll, de är jag helt säker på!
Får finfrämmande i helgen oxå, då det blivande födelsedagsbarnet kommer. Ska bli lika mysigt som alltid! Är dock inbjudna på ett annat kalas under helgen, men ACK så trevligt det är med kalas.. de tackar man sällan nej till :)
Undrar om det blir som Jr vill på detta kalas "man skall leka lekar mellan kakorna och tårtan!" hehe
Farbror tyckte tydligen att han var för gammal för att ha lekar mellan kakorna och tårtan på förra kalaset vi var på :)

Längtar så hemskt mycket tills nästa tisdag.. en vecka kvar.. :) Då blir det Åland och vardagsledigt från jobbet TJOOO!! hehe Det är ju lyx för en sån som mig hehe Ska bli så underbart mysigt
Annars så har jag fått FANTASTISKA ljudklipp skickad till min mobil från min käre storebror, ljudklipp från den underbara tv serien En annan del av Köping.. Tobbe -  The One and only.. han är ju så skön så det finns inte!
"du måste raka dig.. du ser ju förj*vlig ut" hehe
Just ja, vi har ett träd på övervåningen. Min käre sambo har idag byggt en hemmagjord klätterställning till lille Skrållan.
En björk med några plattformer på, så Skrållan kan klösa på trädet (istället för på soffan) och sen klättra, lägga sig och hålla koll på oss andra. Han är bra fyndig min sambo :) Det kanske kommer en bild nån dag, man vet aldrig

Nu känns ögonlocken tunga och sängen varm och skön.. God natt på er.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0