Ett myller

Efter förra veckans motgångar har det snart gått en halv arbetsvecka utan större problem.
Lite nere / trött / grinig av okänd anledning. Igår sa Jr till mig: "-Gå och lägg dig om du är trött!"
De känns ju bra, när klockan är 20.00 och en 5 åring säger åt mig att gå och sova :) hehe
Kämpade mig uppe till 22, men sen däckade jag med en stålande huvudvärk.

Hade sovmorgon idag och började inte förän 10.00. Skönt att spendera morgonen med min kära familj, inte alla gånger det händer. Jr kröp ner mellan oss, Alvin la sig utsträckt PÅ Snuffs :)  hehe tok mys
Jr och M är lediga idag och jag är inte DUGG avis.. Jag jobbar till 19...ååååh va roligt ;)
Mobila bredband får mig att gå i bitar! Säkert en TOPPEN produkt när det väl funkar, men en kampanj som Jag
inte fattar mig på.. system som kraschar precis när kampanjen startat så kunderna får avvakta.. Ja, herre gud!
Sålde in två produkter igår.. 47kr i provision! Blir nog miljonär innan det är färdigt ;)

För övrigt kan Jag starkt rekommendera Ahlgrens Bilar nya produkt: SURA BILAR
Jag är inte förtjust i sura godisar.. kan ta en, men sen är det bra.. men dessa.. mm.. tok goda!
Jag har underskattat Ahlgrens Bilar, de är ett super gott godis.. verkligen!
 - hittade ingen bild på den nya sura påsen tyvärr :(


För övrigt har Jag nu även önskat semester. Snuffs har tidigt semester i sommar, så jag har tagit mina 11 dagar under de två första veckorna i juli tillsammans med honom. Då blir vi sociala människor som skall se oss om i Stockholmas och delar av Småland.. tok mys!
Måste få rast snart så jag får äta banan! suck
Puss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0