Cinderella

Det blev viking och Cinderella, Nästa gång jr kommer så åker vi på tisdagen, Han har tittat på bilder på båten och tycker den är supercool. Och så ni vet så är det redan bestämt att det är bara i sverige som det är så att det är lördagar man äter godis.På ålandsbåt får man äta alla dagar. Nu var det så att det råkade vara jazzkväll på båten, och jazz är ju inte direkt någon favorit men å andra sidan så har jag ju dansbandsfobi också , så vad jag ska på båtresa och göra vet jag inte riktigt.. För nu kommer jag ju inte att dricka sprit heller eftersom jr är med.. Jazztripp kan vara bra. känns som det är lite lugnare då, detta kommer att bli en mys resa med Jr o Honey. Mycket mat, mycke sömn och ett trevligt dygn ser jag fram mot.

Skepp o hoj Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0