Blåsigt men soligt

Så har det varit idag.. Men en av världens bästa uppfinningar gör så att dessa dagar blir helt ok.. Windstopper.. Bara att njuta av solen.. Annars så kan jag tala om att näsan börjat rinna så det kommer att bli mindre löpning nu några dagar men promenaderna ska jag hålla i.. Sista kvällen med jr för i morgon bär det av till mamsen.. sen ska jag jobba fredag och söndag , semester lördag för då är det näst sista handbollsmatchen.. Talade om beslutet att jag slutar efter nästa helg för tjejerna i går på träningen och styrelsen fick veta det i måndags.. dax för tjejerna att få höra en annan röst och få lära sig lite nytt.. själv ska jag ägna mig åt familjen och mig själv.. Kommer säkert att bli lite konstigt , har ju hållt på med tränar sysslor i någonform dom sista 15 åren.. Nä nu ska jag till bollibompasoffan.. ses kanske i kväll

Ha det gott Sverige 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0