Trött och sliten

Då sitter man här hemma i Hallen igen då, Efter en riktigt trevlig helg i stockholm. Maran gick väl så där, Värmen tog ut sin rätt på mina 108 kg. Så jag tog beslutet tidigt att det fick bli ett varv bara. dvs 2,1mil.. Jag ska springa en mara till men då lovar jag att inte anmäla mig förän jag har en matchvikt på 85 kg.. Jag ska erkänna att jag fortfarande är rätt stel i mina lår..
Vi bodde hemma hos storasyter med familj ute i Tyresö.. Vi kom ner fredagkväll,  Sen blev det lite löpning på lördag eftermiddag och sen god grillad mat på kvällen.. Söndagen tillbringade jag stapplande med dom andra på Tyresöslotts medeltidsdagar.. Det var hur härligt som helst. Det var riddare och tornespel och marknad och kanon väder.. Picknick lunch i gräset med hela gänget .. sånt är livskvallitet det..

Ha en bra dag Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0