Järvsöbacken

Där har sonen , jag och farfar varit i dag. Backtävling stod på programmet och det var riktigt trevligt. Har en liten svaghet för saker som låter mycket och går fort.. Skoj det där med motortävlingar. Vädret var ganska skiftande, mest var det bra.en kort sväng var det kanon så man kunde ha shorts och ett tag var det VERKLIGEN  stört regn.. Stackarna som hade slicks på och redan lämnat depån när regnet kom dom verkligen bjöd publiken på show. det var mer eller mindre frivilliga donuts som gjordes där i banan.. Backrekord fick vi se av en Hundai WRC. Men jag tycker att det häftigast att se den gamla MG METRON dra uppför med sin V6a. 381 hästar i en bil som inte är större än min Fiesta men bara väger hälfen utav vad min gör..
Honey är i Freluga och ska lyssna på musik . Själv sitter jag här och väntar på familjen från Huvudstan..

Ha en kväll Sverige

Kommentarer
Postat av: Linda

Kanske Kakan.. kanske... :) får se om ja köper en helg biljett eller skiter i de. om ja skiter i de kan vi nog gå där o glo på people :) slutar halv fem på fredag ja så de lär bli sent hur som haver. Puss

2008-07-13 @ 22:41:17
URL: http://www.nogg.se/lindalarsson333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0