Dagen efter lördagen

Ännu en vecka har gått sedan jag skrev sist. Jag är rätt dålig på att skriva nu för tiden. Men som tur var så har jag en underbar sambo som sköter den biten.

Jaha, första arbetsveckan efter semestern är avklarad. Blev en 4 dagars - blev (trots allt) beviljad komp i fredags så jag kunde vara med nere på Långnäs och kolla på brännbollen. Trevligt trevligt! Inget spel för min del, endast support!
Under veckan har det inte hänt så mycket i övrigt. Men bara nu i helgen.

Igår var det utgång med flickorna! Var hemma hos Ida innan. GUD va roligt jag hade! Det var längesen jag skrattade som jag gjorde igår.. och så länge, hela kvällen skrattade jag. Tjejskvaller går ju INTE att tycka illa om! *Tack alla för igår!!*
Väl ute på Parken kom alla åt varsitt håll - men de får och ska man räkna med. Det går inte att gå 7st tillsammans och bra är väll det tycker jag. Jag gick mestadels med Ida och de va kanon. Hade skit kul som sagt! Mycket folk = underbart!
De är ju så roligt att bara stå o titta på människor hehe :)
Jag var nykter och städad som få och det var faktiskt jätte skönt och jätte trevligt. Det är helt ok att var nykter en sån kväll som igår. Det är så mycket folk och så mycket att se på så man skulle knappt ha tid att va berusad :)

Idag jobbar M heeela dagen.. 7-21. Jag och Jr är ensamma hemma med djuren och den fulla tvättkorgen. Har börjat jobba bort den. Men snart skall vi göra en paus för att göra vår söndagsutflykt. Vi skall med min mor till Växbokvarn och kika lite.. sen kanske de blir tacos där.
Vi tänkte skämma bort oss lite, Jr och jag.

                                                Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0