Årets första

Long time no see.. Så skulle jag kunna börja, för nu känns det som om det var längesen jag skrev något.. Det har blivit lite semester åt gubben.. Först österike sen småland.. Men nu är man tillbaka i livet i Hallen igen.. Har just druckit frukost efter morgon promenaden med Alvin... Det är strålande sol och badning vid kvarn står på dagens program..
När vi myste lite efter promenaden Alvin och jag så hittade jag årets första fästing.. Uppståndelsen i huset var lite olika.. Sonen jätte impad över att se sin första fästing .. Kvinnan inte lika glad.. USCH ..FY.. Ta bort den fort... lät det från henne..
Nu är den borta från hunden och död och begraven i soppåsen.. som kastas i soptunnan när vi går och badar..
Nu får ni ha en bra dag på stranden  för det tänker vi ha..

Glöm inte solskyddet i dag Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0