Måndag idag igen

Tillbaka till stolen på arbetet efter en trevlig helg med fullt ös!
Magen har varit snäll och smärtfri i stort sätt hela helgen, litet krampanfall igår i höjd med Gävlebro och ett i morse, men annars väldigt bra. Har därför hoppat över de läkarbesök som var tänkt idag!

Var med Snuffs på impuls visit på IKEA igår. Jag mår så bra av att vara på IKEA och de håller i sig hela vägen hem :) Åh de är ju så mycket vi vill ha! Utemöbler, blomlådor, tavlor, väggdekorationer mm mm mm :)
Fick just en bild på att garderoben i sovrummet är utdragen. Det betyder att de snart är ny färg på väggarna och sen får vi vår älskade säng!! UNDERBART!!
Köpte en rosa liten Flodhäst för 5kr! Den var ju sååå söt, tänken var att den skulle sitta i backspegeln som en sorts "lyckobringare"             (längst till höger på bilden är min lille flodhäst)
 

 
Hade sovmorgon en timme i morse som jag passade på att njuta i fullaste drag av. Gjorde mig sedan i ordning för att bege mig till arbetet. Med den rosa flodhästen, dränkt i mannens parfym + med en puss från mannen på, kastade jag mig gladiligen i bilen för att hänga upp honom i backspegeln och ge mig lite lycka.
Den lyckan varade i ca 2-3km, sen blev det punktering! ÅHH, så trött jag blir!!!
Ringde jobbet och frågade om komp första minuterna, till mannen för att  be om förstärkning och självklart till pappa för att beklaga mig lite.. *stackars liten* hehe
Men det gick väl bra även det. Har tagit mannens bil till jobbet, svängde in på däckfirman som gladiligen hjälper en vilsen liten tjej med ett tungt däck i famnen och oljiga fingrar! :) Nytt däck hämtas 17.00 :)

Nu är lunchen snart slut. Gröten är uppäten och tuggummi är inhandlat på macken. Ikväll blir det gym, men så länge ska jag prata lite i telefonen. puss

Kommentarer
Postat av: tove

ha en fortsatt bra måndag :)

2008-02-25 @ 13:55:30
URL: http://liljaaaa.blogg.se
Postat av: Mamma å Matte

Kuuul! Roligt å läsa om hur ni har det i livet, upp å nergångar mm. Kram kram

2008-02-26 @ 18:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0