Laddad :)

Sitter på jobbet med halsduken virad runt ansiktet, skorna ligger i en hög på golvet, jag har fötterna/benen i kors på stolen och jackan lagd över benen och fötterna, huvan från munkjackan är dragen över huvudet med mitt headset under.. Ute blåser det stormvindar, fönstren i vårt rum och även nöd dörren känns lite VÄL otäta och det viner i hela rummet. Kollegan T förklarade ljudet just som en blåsorkester... det är KALLT!

Tur att tanken om vad som väntar kan värma mig något :) Jag känner mig laddad inför ikväll och kan inte låta bli att små le. Hjärtat åker på träning och jag ska ha hemmakväll med mig själv..  Planerna ser ut som följande:
- slutar jobbet kl 19. Ska då åka till Thai restaurangen här i Shamn och köpa den maträtt jag längtat efter såååå länge. En kollega åt den för 2 veckor sedan och sen dess kan jag inte släppa tanken på att jag oxå vill ha!!
Kyckling med vitlök,basilika och chili med ris.. Nr 7 har jag även fått infon om att det är :) *mums*


- efter att ha hämtat maten tar jag racerbilen genom Segersta skogarna mot Kilafors. Där stannar jag till för att steka min blekfete hud i solariet och därefter duscha hett.

- åker sedan hem för att slänga på mig min underbara morgonrock jag fick av min underbaraste i julklapp, värmer på maten och tänder under tiden några ljus, slänger mig i soffan med mat och morgonrock för att NJUTA...
ÄNTLIGEN får jag sitta och titta på Greys Anatomy på min egen tv. SOM JAG LÄNGTAT! :)



ÄNTLIGEN har jag lyckats fylla på vårt Boxer kort och vi har nu fler kanaler än 1,2,4 och 6. Trodde att det skulle vara svårare än vad det har varit att leva utan Kanal 5 -men de har gått bra. Har bara saknas Greys, men nu.. nu är lyckan TOTAL! Pust, över en timme kvar till lunch.. kämpa.. ;)

Imorgon blir det sällskaps-eftermiddag med Mörtsellskan. Slutar 18, sen åker Idisen med mig till Bollnäs för en romantisk kärleksmiddag såhär på Alla Hjärtans dag -en dag som nån tryckt in i kalendern - för att sedan heja på sambons damer som skall kasta en handboll i motståndarlagets mål. Lycka till flickor!

Vill förövrigt ta tillfället i akt att be om ursäkt till min lilla Snuffs - för att jag skrattade igår när vi kämpade med att få upp speglarna på väggen.. när de sprack, när svetten rann, när du skar dig på handleden och när allt bara j*vlades! Tycker du var duktig som hade tålamod att få upp spegeln jag tjatat om. Puss på dig hjärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0