Fredag - vardagens sista dag

Sitter på jobbet, började inte förän 9.45 idag.. skönt att spendera morgonen med Jr och kärleken.
Skönare blir det imorgon då jag slipper åka iväg för att jobba och bara får va hemma och trivas o må bra.

Frågade hjärtat om vi skulle till gymet imorgon och sen bada ihop alla 3, bara för att göra nått familjärt (hur de nu stavas) Men nu har Jr gått o fått magsjuka, stackarn! Får se om det blir en lugn helg hemma istället då, lika härligt de! Har fått tårta på jobbet idag, då vi tillsammans slog samtalsrekord! Mums! Prinsesstårta är fruktansvärt gott!

Måste ju skryta lite om mitt personliga rekord oxå :) 89 samtal med en after call tid på 17sek.. de är bra! *Bra Linda* hehe 

3 timmars arbete kvar.. pust.. men men, ringer inte så fasligt i idag och jag har korsordstidningen med mig :)
Gud vad jag ser fram emot helgen nu... snart så.. snart.. håll uuuut :)



Just ja, fick jätte vackra rosor av min älskling igår. Blev sååå glad :)
Kanske lägger upp en bild senare.
 Tack mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0