ET rockar fett

Vilken dag. Inget vatten i morse men det överlevde vi fast det blir lite bökigt när man är fem stycken och det inte går att spola. Resan till Avesta gick bra mycket folk  med i bussen , det är skoj. Bogg o Eliot visades till barnens förtjusning på ner resan. Matchen blev lite som jag hade befarat, svängig.. Vi ledde, dom ledde , vi ledde med flera, dom tog ikapp lite, vi vann med 2 mål.. Annars så kan jag väl bara tala om att dom 2 minuterna jag fick var säkert välförtjänta men jäkligt sköna.. Kan inte förstå hur fan man tänker när man tillsätter dommare i den här kalle anka gruppen som gör det..  Nog om detta.. Hem blev det korv på norska macken och ET i DVDn.. Hur bra som helst den filmen..
Stor familj ikväll, 2familjepizzor från grillen nere i människobyn behövdes.. Helt ok gott.. Nä nu väntar vi på Melodifestivalen och små godis.. Blir bättre med maten i morgon igen.. LOVAR!!!
Han med duschen i Avesta så nu luktar jag gott igen..
Go kväll Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0