Året började med ångest

Det var inget undantag i år heller, nyttår och ångesten har sakta kommit krypande över mig.
Men det var inte som det brukar vara , nu hade man inte druckit för mycket sprit, inte bränt på tok för mycket pengar.. Nä inget sånt iår..November och vad gör man. Jo ,jag anmäler mig till stockholmmaraton men jag börjar inte springa.
Där har ni min ÅNGEST 4månader kvar jag väger 115 pannor och mitt andra löppass som gick av stapeln idag blev 5,6km.. 42195-5600=36595meter har jag kvar tills jag ska vara i mål den 31maj..
HJÄLP!!!!
Men nu är löpningen igång , maten är reglerad men hur faan ska det här gå till .

Kommentarer
Postat av: Linda

Trevlig blogg hjärtat! Men lite till piffning av sidan skulle ju inte skada. pussen

2008-02-08 @ 10:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0