All kärlek

Idag är det Alla Hjärtans Dag.

Jag har inte köpt någon ros till någon och har inte fått någon heller.. Är inte livet rättvist så säg? ;)
Tänkte ta tillfället i akt och skicka en "cyber" kram till alla nära och kära.. Tänk va lämpligt allt är nu för tiden :)




Åt thaimat igår.. och JESUS vad gott det var! Njöt varje tugga och även när jag åt resterna idag, mums!
Nu sitter jag här på jobbet och stinker vitlök :) Ringer som tusan på arbetet idag, påminnselsestängningar..
det är inte bara nöjda kunder som ringer in dagar som denna.. men men :)
Har ivf tagit personligt samtalsrekord idag.. tjooo vad jag är bra! :)

För övrigt så nalkas det som sagt date med Mörtsellskan i afton. Tror att en saftig köttbit med ett glas rött stod på
menynen.. eller var det en Tuffing med en flaska MER?! ;) Den som lever får se.. hehe
Handboll skall det kollas på ikväll ivf, och Jr kommer han med så de blir fullt ös med bus :)

Känner mig rastlös, speedad, kär och lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0