Tillbaka in i arbetslunken

Ja då var man i gång med att arbetet igen efter julledigheten. Måste säga att timmarna sprang iväg kväll. Jr åkte till mamma idag när jag åkte till jobbet , Flisan sover hos farmor o farfar och åker hem med dom när dom åker till Stockholm imorgonbitti för att fira jul med storasystern min. 4-4 i derbyt idag och jag har lite svårt att bestämma mig för vad jag tycker om det.. Bollnäs blir ju nästan bestulen utav dommarna på segern. Hur fan man kan ta en utvisning i en sån situation kan väl nästan bara bero på att han är så jäkla trött så skallen inte funkar, För mycket kan man säga om bandy dommare men vältränad är dom inte.. Om man jämför med den fysik som spelarna har..Men samtidigt så var ju Edsbyn bättre än Bollnäs i 70 utav matchens 90 minuter och sett så ska nog Giffarna vara rätt nöjd med att dom hade Borvall längst bak och med en pinne. Så jag vet inte vad jag tycker. Skitsamma var det väl oxå.. För i min värld så är inte bandy världens viktigast idrott..

Sov gott Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0