G som i gemenskap

Det blev luffs runt Löten ikväll, Jag är tung som aldrig förr känns det som men det var så härligt att det blev en familje grej.. Honey, jag och Alvin på en löprunda.. Känn på den Sverige.. I dag lovade jag medalj i OS och det blev det.. Var helt säker på det men ska jag vara ärlig så trodde jag på Ljungskog.. Men skit samma medalj som medalj.. Starkt jobbat Emma.. Förövrigt Kul att se USAs basketlag idag, Tänk att man nästan är ett basketproffs, Man har lite fel färg och framför allt helt fel längd men jag har faan mig rätt vikt.. Heja Sverige!!!

Kommentarer
Postat av: Peaches

vad roligt med os medalj :D Har du hört talas som uttrycket "easy come - easy go" förresten? Jag undrar om du tror att det stämmer?

2008-08-10 @ 19:37:59
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0