Favorit i repris

Os och jobbar helg snacka om att det sliter på gubben.. På jobbet är det kaos känns det som ibland.. Sommarvikarier skruvar upp klienterna men nu så börjar vi hitta tillbaka.. 4.44 ringde klockan för att man skulle upp o kolla in handbollsdamernasmatch. Jobbat 10 timmar drygt och sen sappat mellan OS sammandraget och dokumentären om han Potts.. Gillar killen även fast jag har svårt för musiken.. Honey har slitit med gräsmattan idag.. har faan inte hunnit själv.. funkar ju inte att klippa i regnväder och sånt har det ju varit ett tag nu.. Nu till favoritreprisen.. Måste fan sätta igång med löpningen igen.. leva lite nyttigare och få ordning på kroppfan.. Så i morgon börjar jag springa.. Ska inte skylla på vädret för bättre än vad jag har nu kommer jag inte att ha efter nyår så det är ingen ide att jag skjuter upp det dit..Jag ska inte springa varje dag men jag ska aldrig ha mer än en vilodag (om jag inte är sjuk vill säga). Tack för att ni hjälper mig att på minna mig om jag ballar ur.. Skippar nog maran som mål till nästa år siktar nog på Lidingöloppet nästa höst i stället.. Ha en bra natt Sverige snart är det OS-sändning igen

Kommentarer
Postat av: Maggan

Älskar dej för att jag känner igen mej själv så väldigt mycket ! Men hav tröst jag är ca 15 år äldre och det blir inte bättre med åren det är samma förutsättningar och mål fortfarande HÄRLIGT !!!!!

2008-08-11 @ 02:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0