JOBB, JOBB OCH JOBB

Jobbade hela helgen som var , det var lite segt men funkade , solen lyste och vädret var ju bra.. Sen blev blev man ledig från arbetet då måndag och tisdag.. Klart det snöar och regnar om vart annat då.. Jag är inte bitter, Men...
Då¨är det väl tur att dessa dagar tillbringas i föräldrahuset med att spackla, slipa , måla och tapetsera..
Igår efter middag var jag upp en sväng till Akuten för sonen var där.. han har mamma vecka nu.. han hade magsmärtor med jämna mellanrum.. Dom var orolig för blindtarmen.. Men det var nog inte den.. Han fick lämna lite blod, dom gjorde tester på det o det såg tydligen bra ut.. Han fick åka hem o sen hade kvällen o natten varit lugna..
Nä nu ska jag ner och måla taket igen.. Har man tur blir det nybakad sockerkaka till kaffet hos mor ..

Fortsätt rulla sverige för det tänker jag göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0