Hör o häpna ;)

Det är fredag. Jag sitter på jobbet. Jobbar 8-18 idag.. som vanligt på fredagar.. EN fredag de närmasta 6 veckorna slutar jag kl 17. Annars jobbar jag bara kväll... Hur var det "han" sa: -Jag är inte bitter

Kanske lite ledsen på datasystemet som slumpar schemat, men hej.. va kan jag göra åt det, inte mycket
Igår kväll var jag ut och sprang.. Jag vet, man kan knappt tro att de är sant. Jag fick nå ryck.. Karln låg o lyssnade på sportradio, skit på tv och jag var rastlös. Tog hunden i ett snöre runt midjan och sedan begav vi oss ut i mörkret.
Kan ju säga att så mycket som så att, hade Alvin inte vart med skulle jag aldrig tagit mig runt sjön. För det första skulle jag aldrig orkat springa så mycket som vi gjorde.. och för de andra skulle jag aldrig vågat :)
kol svart väg mitt i skogen utan gatulysen... hua

Annars är det april, dvs att i stort sätt alla jag känner fyller år. April är en dyrt månad. Men ack så trevlig. Imorgon börjar kalasen.. hos de blivande föräldrarna bjuds det på fika, de ser Vi fram emot :)

Den 21/4 kl 18,00 skall jag vara "värdinna" för ett PartyLite party hemma.. Min käre vän Hanna är den som står för produktvisningen. Hjärtligt välkommen om Du har tid, lust och möjlighet att komma på en mysig kväll med vackra, färg glada och underbart doftande ljus.
(Maggan, jag vet att du läser hehe Du är välkommen! )
Nä.. men nu kallar väll arbetet igen.. 1 1/2 timme kvar till lunch, 6 1/2 timme kvar att arbete... SUCK

längtar hem till min familj...




Kommentarer
Postat av: kicki edling

Härligt att kunna ta del av livet i Hallen när man sitter här i storstan och tänker på er. Ska strax gå hem, eller rättare sagt, promenera till spårvagnen (jo, det finns en faktiskt), åka spårvagnen, ta bussen och sedan bilen till dagis. Det tar sin lilla tid men jag har en riktigt bra bok med mig. Sköt om er och hälsa alla// Kicki

2008-04-11 @ 14:57:52
Postat av: Maggan

Tyvärr då jobbar jag ! På ljuspartyt alltså ,annars är det perfekt för mej som inte känner nån lukt ! Har varit på några och eldar ljusen med förtjusning och hoppas det luktar gott !!!Men den 22:a är jag ledig blir det kalas eller ? Kram till er alla

2008-04-12 @ 11:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0