Möhippa

Igår hade vi möhippa för vår vän Ida!

Har lidit av spänningshuvudvärk över detta de senaste dagarna, men med facit i hand så har det varit värt de :)

Lagomt många, perfekt väder, glada brudar, skratt, skumpa, lyckade uppdrag, superduper god mat, trevliga "lekar" och mingel.
En perfekt dag och kväll helt enkelt!

Avrundningen skedde rätt snabbt men jag tror alla var nöjda och glada så det gjorde ingenting.

TUSEN TACK alla inblandade och självklart till Dig Ida Kristina Mörtsell!

Puss


Kommentarer
Postat av: Helena

Vad kul attd et vart lyckat och att hon var nöjd =) Men hur mår du i dag då?

2010-09-19 @ 17:19:10
Postat av: Ida Kristina Mörtsell

Det är jag som ska tacka. Vilken magisk dag. Ni är helt jäkla otroliga!

2010-09-19 @ 18:38:36
Postat av: Hanna

Jo men det fattar jag väll, men jag skojade ju bara med dom..

2010-09-25 @ 13:33:12
URL: http://hannakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0