Fredagsmorgon

Då var det fredag igen och veckans två arbetspass är över.
Denna vecka var det jobb ons-tors som gällde. Det gick bra, riktigt kul att jobba! :)

Men nu har jag tre dagar med Lilleman att se fram emot. Pappan jobbar dock hela helgen :/
Men vi ska nog se till att klara oss. Inga särskilda planer förutom kaffe med flickorna ikväll!!

Box i tisdags med farsgubben gick kanon och det var SÅÅÅÅ kul! Det är LÄTT den roligaste träningsformen
Nu är det inbokat på torsdag nästa vecka oxå, fast då med Anne. Fast det är ju box imorgon bitti oxå. Måste nog kolla plats, med farsgubben och barnvakt så skall det kanske gå vägen!



Nä, nu skall vi kramas lite - Lilleman och jag - o tänka ut vad vi skall göra idag!
// Frun i huset


Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

Han är ju så söt så de är inte klokt =)

2010-01-23 @ 00:37:51
URL: http://lindaallstar.blogg.se/
Postat av: Anne

Duktig du är Linda med träningen! Och härligt att du följer med mig på allt som jag vill testa! ;)

Och vad söt lillen är på bilden! Annars oxå för den delen men bilden vart ju jättebra! :)

2010-01-23 @ 18:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0