Bakat

Pappa ställde in boxning ikväll pga misstänkt magsjuka.
Ok tänkte ja - jag åket till Haneborg och går på gymet o sen simmar som jag gjorde förra veckan.
Mys pys alldeles ensam - så skönt så skönt!
Men ICKE! Gymet stängde kl 16 och badet var inte ens öppet på torsdagar. Morr!'

Blev till att baka istället.. dubbelmoral ;)
Ikväll blev det:
*Sommarkaka - en stor favorit hos mig! Mums mums :)
*Mockarutor med syrlig glasyr - den är fin o ser god ut, men har ej smakat. Testat för första gången
*Hastbullar - Googlade o tog första bästa recept. De va inte bäst, kanske sämst. Bara deg med kardemumma smak, fy tusan! men men, man skall alltid misslyckas med något! :)
*Choclate Chip cookies - hur gott är inte de?!!!! MUMMA!!
*Kärleksmums/mockarutor - funkar alltid. Lätt, misslyckas aldrig, gott, blir mycket fika!

Några av kvällens bakverk!


Har gjort stan med Lovisa och svärmor idag!
Började med att Teddan skulle knäppa sig hos fotografen. Nyvaken och liiite skeptisk, men det gick bra och han var lika charmig som alltid :) Mitt lilla hjärta!
Därefter knallade vi runt på stan. Köpte en kofta på Lindex jag spanat in tidigare, Lovisa fick ett par byxor av farmor, lite bokrea på Helins, lunch på Kina och avslut på Åhlens.
Hittade byxor till Hampan o Lovisa.. 59kr/st + Ta 3 betala för 2! Två par byxor åt H & ett par åt L + att jag betalade en bok L ville ha. Hade presentcheck på 50kr. Så för 3par byxor o en bok blev summan: 127kr!!!
Vad kan man säga.. I LÖÖÖÖÖÖW REA!! :)

 


Kommentarer
Postat av: Jennie

Så de e bara att komma förbi på en kaffe nu då Linda?? :)

2010-02-25 @ 23:42:26
Postat av: Anonym

Sv: Absolut :) // Linda

2010-02-26 @ 10:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0